01/12/15

Ajme, koliko nas je! - Pripremali smo crveni radić




Moram priznati da je ovo bio težak zadatak, ali na kraju sam ipak vrlo zadovoljna da sam vam predložila ovu neobičnu i vrlo sezonsku namirnicu!
Ja obožavam boju i svestranost crvenog radića i sigurna sam da ćete ga od sada i vi nastaviti kuhati, a ne samo od njega pripremati nekuhana jela i da ga više nećete izbjegavati na tržnici! Samo je stvar navike, pa će onda i njegov "lagano" gorak ukus ubrzo postati ugodan.
Meni je najglavnije da sam ovoga mjeseca srela puno dragih ljudi u blogosferi i puno novih prijatelja i nadam se da ću vas jednoga dana uspjeti i vidjeti! Drago mi je da vas nisam previše uplašila s mojim izborom, pa evo predstavljam vam najhrabrije učesnike: . . .


* * *


I must admit this was tough challenge, but at the end I'm very happy I have proposed this unusual and top-seasonal ingredient!
I adore the colour and versatility of red radicchio and I'm sure from now on you will all continue cooking it, not just preparing uncooked dishes with it, or even avoiding to purchase it! It's just a matter of habit and also its "slightly" bitter taste will soon become pleasant.
The most important experience this month is that I found a lot of nice people in the blogosphere and a lot of new friends that I hope to meet one of these days too! I'm happy I have not scared you too much with my choice, so I present you the most couragous participants: . . .


* * *
Zoran autor blog Good Food (maybe) je bio najhrabriji...prvi mi je poslao recept njegove moderne interpretacije miješane salate!




* * *
Ingrid autorica bloga Prekratak dan me je obradovala kuhanim receptom, jer kod nas se ne uža (nismo navikli) kuhat radić, ali ova pita stvarno izgleda ukusno i slasno, sigurna sam da će Ingrid ponoviti eksperiment!





* * *
Kristina autorica bloga Domaćica za vas je kriva za vaše muke, ali šalu na stranu, naša vrijedna i maštovita Domaćica je pripremila cijeli menù:
. . . za predjelo (mi to u Italiji zovemo "primo") risotto!



. . . za glavno jelo punjeni radić i salatu kao prilog






* * *
Kata autorica bloga Katin špajz je dodala radić u svoju dekadentnu salatu i oduševila svih novim okusom, jer agrumi i najjednostavniju salatu pretvore u caricu trpeze!



A onda je radić kod Kate postao tako popularan, pa se kuhala i pasta s radićem!





* * *
Zorica autorica bloga Iz Pomoravkine kuhinje/From Pomoravka's Kitchen je pripremila dvije osvježavajuće i vrlo hranjive salate:


Salata od crvenog radića, komorača i naranče




Krompir i crveni radić salata





* * *
Mislim da je bolje da ovaj mjesec preskočimo brojke i statistiku, jer bi mogli reći: "ajme, malo nas je!". 
Vaša domaćica vam još mora reći koja su je jela najviše impresionirala.
Moj izbor je pao na dvije salatice. Obje su mi jako zanimljive, jer je kombinacija namirnica i ukusa baš po mom guštu, pa moram odati priznanje Kati i Zorici.
Crveni radić i naranča. . .pravi izbor, uz to i kvinoa. . .to je to, pun pogodak!


* * *

Za zadnji i najljepši mjesec u godini (ne zato što nam dolaze Blagdani, nego zato što ja slavim i rođendan!!!) sam vam izabrala super domaćicu. Zove se Lara i Slatki blog je njezino carstvo. Ona će vam sigurno izabrati nešto jako interesantno i slatko, jer poslije gorkoga obi
čno nam fali nešto slatko!

Pa onda, u slast dragi moji blogeri i puno vam hvala na posjeti, ovo je bila vrlo lijepa virtualna zabava. Nadam se da ćemo se uskoro ponovo sresti na nekoj novoj zabavi!

5 commenti:

  1. Nije nas bilo puno, ali je odrađen krug. Meni je baš bio izazov. Čestitke novoj domaćici!

    RispondiElimina
  2. Aleksandra, počastvovana sam da ti se dopala moja salatica, dopala se i meni i trebala si me videti sa kojim uživanjem sam je pojela. Od srca tebi hvala na ovoj lepoj ugrici a Lari čestitam na ulozi nove domaćice.

    RispondiElimina
  3. Zao mi je sto sam propustila ovaj krug. Nazalost, kod mene u Pancevu nisam nasla radic, a planirala sam mu opet dati sansu. Moj tata ga je ranije gajio u basti, ali odustao je jer smo ga slabo jeli.
    Cestitam ti jer mi se jako dopada kad je zadata namirnica bas izazov. 😊

    RispondiElimina
  4. Drago mi je da ti se dopala salata koju sam napravila, i baš sam počastvovana što sam dobila pohvale od nekog ko je car u ovom 'poslu' koji svi volimo. Još jednom hvala što si nam otkrila da nam se sviđa ukus radiča.

    RispondiElimina
  5. Hvala vama na kreativnosti i komplimentima! Stvarno mi je drago što ste otkrili i zavolili još jedan novi ukus!

    RispondiElimina