01/11/15

Ajme, koliko nas je! - tema za novembar



Jako sam sretna i ponosna, jer sam nova domaćica u igri "ajme, koliko nas je!" za mjesec novembar 2015. godine i nadam se da ću dobiti puno zanimljivih novih recepata. Kada sam dobila poziv od Kristine odmah su mi se počele vrtiti ideje u glavi, ali nije bilo lako odabrati samo jednu namirnicu. Jesen nam nudi različite boje i okuse, pa mi je prvi zadatak bio odabrati najpopularniju namirnicu koja će se lako uklopiti u bilo koje jelo. Htjela sam odbrati namirnicu koja će upaliti vašu kreativnost, obavezno sezonsku, ali ne previše kompliciranu za obradu. Nadam se da sam u tome uspjela. Željela bih da uživate u pripremi jela i da jedva čekate da mi pošaljete vaše recepte. . . to će biti još jedna lijepa inspiracija i avantura!
Imate vremena novembar za reckanje, kuhanje, pa i za pečenje crvenog radića! Ako ste kao ja u stalnom trku, slobodno šaljite recepte iz vaše arhive.

Vaša remekdjela šaljite na alex(dot)gorek(at)gmail(dot)com

Što nas više ima, to će nam biti zabavnije!


* * *

I’m so happy and honoured I will be hosting the contest "ajme, koliko nas je!" for the month of November 2015 and I hope I will receive plenty of interesting new recipes. When I've received the invitation from Kristina the ideas started instantly bursting in my head, but it was not easy to choose only one ingredient. Autumn is offering the variety of colours and flavours, so the very first task was to identify the most popular and versatile ingredient. The one that will turn on your creativity, very seasonal, but not too difficult to be cooked. I hope I did a good choice. I want you to enjoy preparing and sharing your recipes. . .it will be another beautiful inspiration and adventure!
You have time whole November for cutting, cooking and also baking red radicchio! If you are running as I do, send me recipes from your archives. 

Send your masterpieces to alex(dot)gorek(at)gmail(dot)com


More people - bigger fun!


Nessun commento:

Posta un commento